Subject: C-406/25
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, "Info - RAM" <[email-masked]>, "Virge Aasa - RAM" <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Thu, 10 Jul 2025 19:52:33 +0300

Adressaadid: [email-masked], [email-masked],[email-masked], 
[email-masked]

V�lisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2025/300
Kohtuasja number: C-406/25
Vastuse kuup�ev: 24.07.2025
Staadium: Uus menetlus
M�rks�nad: import kolmandatest riikidest; inimtoiduna tarbimiseks 
mittem�eldud toode; kombineeritud nomenklatuur; muuks otstarbeks kui 
inimtoiduks ette n�htud loomsed k�rvalsaadused; tariifne klassifikatsioon
�iguslikud vormid: m��rus (EL) 1101/2014; m��rus (EM�) nr 2658/87 
(kombineeritud nomenklatuur); m��rus (E�) nr 1069/2009; m��rus (E�) nr 
2074/2005

Dokumentidega on v�imalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=8241

Palun teatage 7 p�eva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie 
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun viidake, 
milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha esitama, 
ja p�hjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL �iguse b�roo
V�lisministeerium