Subject: T-381/25
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, "Info - RAM" <[email-masked]>, "Virge Aasa - RAM" <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Fri, 4 Jul 2025 12:42:08 +0300

Adressaadid: [email-masked], [email-masked],[email-masked], 
[email-masked]

V�lisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2025/288
Kohtuasja number: T-381/25
Vastuse kuup�ev: 18.07.2025
Staadium: Uus menetlus
M�rks�nad: aktsiisiga maksustatav kaup; alkohol ja alkohoolsed joogid; 
alkoholiaktsiis; inimtoiduna tarbimiseks mittem�eldud toode; maksuvabastus; 
rubriigikood
�iguslikud vormid: direktiiv 92/83/EM�; m��rus (EM�) nr 2658/87 
(kombineeritud nomenklatuur)

Dokumentidega on v�imalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=8229

Palun teatage 7 p�eva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie 
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun viidake, 
milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha esitama, 
ja p�hjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL �iguse b�roo
V�lisministeerium