Subject: Luminor Bank AS Õppelaenude aruanne II kv
From: Tiina Väljas - RAM <[email-masked]>
To: "Info - RAM" <[email-masked]>
Date: Fri, 4 Jul 2025 15:29:08 +0300

Tere

Palun registreerida Deltasse.

Tervitades

Tiina Väljas
Peaspetsialist
Strateegia- ja finantsosakond
Rahandusministeerium
59113776

From: Vollrat, Terje <[email-masked]>
Sent: Friday, July 4, 2025 2:55 PM
To: Tiina Väljas - RAM <[email-masked]>
Subject: Õppelaenude aruanne II kv

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Edastan Luminori õppelaenude aruande.

Parimate soovidega

Terje Vollrat

Analüütik

Group Finance Reporting

Luminor

Aadress:
<https://www.google.com/maps?q=Liivalaia%2045%2C%2010145%20Tallinn>
Liivalaia 45, 10145 Tallinn

Veebileht:  <http://www.luminor.ee/> www.luminor.ee

This transmission is intended solely for the person or entity to whom it
is addressed. It may contain privileged and confidential information. If
you are not the intended recipient, please be notified that any
dissemination, distribution or copying is strictly prohibited. If you have
received this transmission by mistake, please let us know and then delete
it from your system.