Subject: Kinnistusraamatu teade (Menetlus number: 50836202550)
From: "Tartu Maakohtu kinnistusosakond" <[email-masked]>
To: "Info - RAM" <[email-masked]>
Date: Wed, 2 Jul 2025 11:51:50 +0300

Tartu Maakohtu kinnistusosakond on teinud kinnistamisasjas nr 50836202550 
Teid puudutava lahendi.

Palun tutvuge kinnistusosakonna poolt tehtud lahendi(te)ga, vajutades 
järgmist linki:
https://kinnistusraamat.rik.ee/PuudutatudIsikud.aspx?__EVENTTARGET=1 
<https://kinnistusraamat.rik.ee/PuudutatudIsikud.aspx?__EVENTTARGET=1&teade=8698241&turva=6baf95c7096506a5e9097fb153d5cc72> 
&teade=8698241&turva=6baf95c7096506a5e9097fb153d5cc72

NB! Lingi avamisega loetakse kohtumäärus kättetoimetatuks.

Lugupidamisega,
Tartu Maakohtu kinnistusosakond

Land Registry Department of Tartu County Court has made a decision in the 
land registry case number 50836202550.

Please look at the decision(s) made by the Land Registry Department by 
clicking on the following link:
https://kinnistusraamat.rik.ee/PuudutatudIsikud.aspx?__EVENTTARGET=1 
<https://kinnistusraamat.rik.ee/PuudutatudIsikud.aspx?__EVENTTARGET=1&teade=8698241&turva=6baf95c7096506a5e9097fb153d5cc72> 
&teade=8698241&turva=6baf95c7096506a5e9097fb153d5cc72

https://kinnistusraamat.rik.ee/PuudutatudIsikud.aspx?__EVENTTARGET=1 
<https://kinnistusraamat.rik.ee/PuudutatudIsikud.aspx?__EVENTTARGET=1&teade=8698241&turva=6baf95c7096506a5e9097fb153d5cc72> 
&teade=8698241&turva=6baf95c7096506a5e9097fb153d5cc72

NB! By opening the link the court order will be marked as delivered.

Sincerely,
Land Registry Department of Tartu County Court