Subject: C-271/25 ja C-334/25
From: <[email-masked]>
To: "Info - RAM" <[email-masked]>, "Virge Aasa - RAM" <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Tue, 1 Jul 2025 15:21:51 +0300

Adressaadid: [email-masked],[email-masked], [email-masked]

V�lisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2025/277
Kohtuasja number: C-271/25 ja C-334/25
Vastuse kuup�ev: 15.07.2025
Staadium: Uus menetlus
M�rks�nad: hankemenetlusest k�rvaldamise alused; oht riigi julgeolekule; 
riigihankemenetlus; riigihankemenetluse vaidlustamine; riigihankes osalemise 
�iguse piiramine; vee-, energeetika-, transpordi- ja postiteenuste 
riigihanked; �igus t�husale �iguskaitsevahendile; �igus �iglasele 
kohtulikule arutamisele
�iguslikud vormid: direktiiv 2014/24/EL; direktiiv 2014/25/EL; direktiiv 
89/665/EM�; EL p�hi�iguste harta artikkel 47

Dokumentidega on v�imalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=8218

Palun teatage 7 p�eva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie 
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun viidake, 
milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha esitama, 
ja p�hjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL �iguse b�roo
V�lisministeerium