Subject: T-304/25
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, "Info - RAM" <[email-masked]>, "Virge Aasa - RAM" <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Mon, 30 Jun 2025 15:50:00 +0300

Adressaadid: [email-masked], [email-masked],[email-masked], 
[email-masked]

V�lisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2025/270
Kohtuasja number: T-304/25
Vastuse kuup�ev: 14.07.2025
Staadium: Uus menetlus
M�rks�nad: kaupade klassifitseerimine; kombineeritud nomenklatuur; 
rubriigikood; tariifne klassifitseerimine; t�iendav tolli-ja k�ibemaks
�iguslikud vormid: m��rus (EM�) nr 2658/87 (kombineeritud nomenklatuur); 
rakendusm��rus (EL) 2022/1998

Dokumentidega on v�imalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=8211

Palun teatage 7 p�eva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie 
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun viidake, 
milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha esitama, 
ja p�hjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL �iguse b�roo
V�lisministeerium