Subject: Härra Mart Võrklaevile, Eesti Vabariigi rahandusminister - I N V I T A T I O N for Postponement of Bulgaria’s Eurozone Accession Date
From: <[email-masked]>
To: "Info - RAM" <[email-masked]>
Date: Wed, 25 Jun 2025 15:28:21 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Lugupeetud härra minister Võrklaev,

Lisame manusena kodanike kirja, milles väljendatakse Bulgaaria kodanike ja 
valitsusväliste organisatsioonide seisukohta Bulgaaria Vabariigi 
liitumisprotsessi kohta eurotsooniga.

Avaldame lugupidavalt palve pöörata tähelepanu esitatud asjaoludele ning 
taotleme ajutist peatamist nimetatud protsessi osas.

Täname Teid ette tähelepanu eest ja palume kinnitada käesoleva kirja ja 
manuse kättesaamist ametliku saabumisnumbriga.

Lugupidamisega,

--
Acad. Stoycho Simov

Representative of the undersigned organizations

[email-masked]

+359 888 311 975

Attachment: Citizens’ Invitation regarding the Eurozone – scanned PDF file 
containing:

To: National Institutions of the Republic of Bulgaria

President of the Republic of Bulgaria – Gen. Rumen Radev

2 “Dondukov” Blvd., 1123 Sofia, Bulgaria

[email-masked]

Chairperson of the National Assembly – Assoc. Prof. Natalia Kiselova

2 “Narodno Sabranie” Sq., 1169 Sofia, Bulgaria

[email-masked]

Prime Minister – Rosen Zhelyazkov

1 “Dondukov” Blvd., 1594 Sofia, Bulgaria

[email-masked]

  To: European Union Institutions

European Commission – Representation in Bulgaria

9 “Moskovska” St., 1000 Sofia, Bulgaria

[email-masked]

European Parliament – Liaison Office in Bulgaria

124 “Georgi S. Rakovski” St., Sofia, Bulgaria

[email-masked]

European Central Bank (ECB) – Christine Lagarde, President

Sonnemannstraße 20, 60314 Frankfurt am Main, Germany

[email-masked]

Valdis Dombrovskis – Executive Vice-President of the European Commission

Rue de la Loi 200, 1049 Brussels, Belgium

[email-masked]

  To: Eurogroup – Ministers of Finance

President of the Eurogroup – Paschal Donohoe

Rue de la Loi/Wetstraat 175, 1048 Brussels, Belgium

[email-masked]

consilium.europa.eu/eurogroup <http://consilium.europa.eu/eurogroup>

To: Finance Ministers of Euro Area Countries :

Austria – Markus Marterbauer

Уебсайт: https://www.bmf.gv.at

Имейл: [email-masked]

Belgium – Vincent Van Peteghem

Уебсайт: https://finance.belgium.be

Имейл: [email-masked]

Cyprus – Makis Keravnos

Уебсайт: https://www.mof.gov.cy

Имейл: [email-masked]

Estonia – Mart Võrklaev

Уебсайт: https://www.fin.ee

Имейл: [email-masked]

Finland – Riikka Purra

Уебсайт: https://vm.fi

Имейл: [email-masked]

France – Bruno Le Maire

Уебсайт: https://www.economie.gouv.fr

Имейл: [email-masked]

Germany – Christian Lindner

Уебсайт: https://www.bmf.bund.de

Имейл: [email-masked]

Greece – Kostis Hatzidakis

Уебсайт: https://www.minfin.gr

Имейл: [email-masked]

Ireland – Paschal Donohoe

Уебсайт: https://www.gov.ie/en/organisation/department-of-finance/

Имейл: [email-masked]

Italy – Giancarlo Giorgetti

Уебсайт: https://www.mef.gov.it

Имейл: [email-masked]

Latvia – Arvils Ašeradens

Уебсайт: https://www.fm.gov.lv

Имейл: [email-masked]

Lithuania – Gintarė Skaistė

Уебсайт: https://finmin.lrv.lt

Имейл: [email-masked]

Luxembourg – Yuriko Backes

Уебсайт: https://mfin.gouvernement.lu

Имейл: [email-masked]

Malta – Clyde Caruana

Уебсайт: https://finance.gov.mt

Имейл: [email-masked]

Netherlands – Sigrid Kaag

Уебсайт: https://www.rijksoverheid.nl

Имейл: [email-masked]

Portugal – Fernando Medina

Уебсайт: https://www.portugal.gov.pt

Имейл: [email-masked]

Slovakia – Michal Horváth

Уебсайт: https://www.finance.gov.sk

Имейл: [email-masked] (секретариат на Институт за финансови 
политики)

Slovenia – Klemen Boštjančič

Уебсайт: https://www.gov.si

Имейл: [email-masked]

Spain – Carlos Cuerpo

Уебсайт: https://www.hacienda.gob.es

Имейл: [email-masked]

International Institutions

United Nations (UN) – António Guterres, Secretary-General

UN Headquarters, New York, NY 10017, USA

[email-masked]

UNCITRAL – UN Commission on International Trade Law

P.O. Box 500, Vienna International Centre, 1400 Vienna, Austria

[email-masked]

International NGO

EUDemocrats – Alliance for a Europe of Democracies

eudemocrats.org <http://eudemocrats.org>

[email-masked]

To: Independent International Media

I N V I T A T I O N

FROM: The Free and Informed Citizens of the Republic of Bulgaria, 
represented by Non-Governmental Organizations

SUBJECT: Postponement of the date for the Republic of Bulgaria’s accession 
to the Eurozone until clarification of the circumstances outlined below.

LADIES AND GENTLEMEN,

According to Article 1, paragraph (3) of the Constitution of the Republic of 
Bulgaria, no part of the people, political party, or any other organization, 
state institution, or individual may usurp the exercise of the people’s 
sovereignty!

Regarding the upcoming accession of Bulgaria to the Eurozone of the European 
Union, it is crucial to note that the replacement of the national currency 
with another—supranational in its political and legal essence—constitutes a 
renunciation of sovereignty. According to the Bulgarian Constitution, this 
authority belongs to the sovereign of state power—the Bulgarian people—who 
may exercise it directly or through the organs provided for in the 
Constitution.

When there is a conflict between the will of the people and the will of 
governing bodies, the will of the people shall prevail, as it is the 
original sovereign. If the actual will of the sovereign is unclear, it must 
be established through an official consultation (referendum).

The national currency of the Republic of Bulgaria—the LEV—is not only an 
expression of economic but also of full state sovereignty and has a direct 
symbolic connection to the LION in our national coat of arms. Therefore, it 
is unacceptable for it to be replaced by a supranational currency without 
the explicit authorization of the entirety of the Bulgarian people, as the 
ultimate holder of sovereignty. This is clearly stated in Article 1, 
paragraph (3) of the Constitution of the Republic of Bulgaria, which 
declares that no part of the people, political party or organization, state 
institution or individual may usurp the exercise of the people’s 
sovereignty!

Therefore, if there is a reasonable assumption—or even just a reasonable 
doubt—that the people as a whole oppose the replacement of the national 
currency with a supranational one, then it is imperative to consult the 
PEOPLE explicitly and allow them to clearly and unequivocally express their 
will on the matter.

The decision must belong to the people, as the sovereign, and not to any 
institution, including the National Assembly!

This is because, in the present situation, the will of the people aligns 
with the Constitution, while the will of the governing institutions is in 
conflict with it. Consequently, the people’s will must take precedence. If 
this is not done—if there is no nationwide authorization of the National 
Assembly’s decision—then under the Bulgarian Constitution, unlike in some 
others, that decision will be unconstitutional, invalid, and directly void 
due to lack of specific empowerment and competence!

1. We would like to express politely, yet firmly, our concern and objections 
as citizens and non-governmental organizations regarding the illegitimate 
signing of the Lisbon Treaty by Mr. Ivailo Kalfin, then Minister of Foreign 
Affairs of the Republic of Bulgaria in 2007. This act, through a long list 
of violations and crimes, has led to the false and distorted process of 
Bulgaria’s accession to the Eurozone.

Article 158 of the Bulgarian Constitution was violated. According to Article 
158, points 3 and 4, only the Grand National Assembly has the authority to 
enact legislative acts that: change the form of state structure; alter the 
sovereignty and participation of Bulgaria in supranational unions when this 
leads to the transfer of essential competencies to another subject. The 
Lisbon Treaty effectively changes state sovereignty by annulling the 2005 
Treaty establishing the European Community—signed by Bulgaria—and imposing, 
in essence, the principles of the “European Constitution Project” previously 
rejected in referenda in Ireland, the Netherlands, and France. It 
establishes legal personality for the EU, gives primacy to European 
institutions (including the European Commission and Court of Justice of the 
EU) over national legislation in areas such as the economy, defense, and 
foreign policy; introduces obligations, including military (Article 42 §7 of 
TEU), and a common economic policy not approved via national referendum.

Signing this treaty without the approval of the Grand National Assembly 
constitutes an overreach of executive power, deception of the Bulgarian 
people—who were neither duly informed nor consulted through a national 
referendum—and deception of other EU member states by misrepresenting 
Bulgaria’s consent without a constitutionally valid procedure. It violates 
European principles of democracy, transparency, and subsidiarity.

Signing an international treaty that fundamentally changes the country's 
status and governance without the required constitutional procedure renders 
the signing legally ineffective and exposes the state to long-term 
dependency, loss of sovereignty, and illegitimacy in international 
relations.

WE DEMAND:

That the Prosecutor’s Office of the Republic of Bulgaria and the European 
Public Prosecutor’s Office initiate an investigation into the actions of 
Ivailo Kalfin for potential state crime, fraud, or constitutional violation, 
in accordance with the Criminal Code and international law.

That the Constitutional Court examine the validity of the Lisbon Treaty’s 
signing in light of Article 158 of the Constitution.

That the National Assembly form a temporary commission to investigate the 
accession process to the Lisbon Treaty and its consequences for national 
sovereignty.

That EU citizens and institutions of member states be informed that the 
Lisbon Treaty was signed on behalf of Bulgaria in contradiction to its 
supreme law, raising doubts about the legitimacy of Bulgaria’s participation 
in the EU’s post-2009 institutional mechanisms.

2. We, the free and informed citizens of the Republic of Bulgaria, believe 
that the data used as a basis for the convergence report have been 
manipulated by the authorities. The National Statistical Institute (NSI) 
officially reported inflation of 3.1% for 2024, but actual prices of goods 
and services rose by 2% to 40% just in January 2025. This discrepancy was 
not properly investigated, and a request for access to primary data was 
denied. We have similar doubts regarding the officially declared budget 
deficit—reported as 3%—but through accounting tricks such as deferred 
payments and an unplanned loan of 19 billion BGN in 2025, the real deficit, 
according to our information, exceeds 5%. This practice is not new in the 
EU—for example, the case of Greece in 2010, which entered a severe financial 
crisis due to similar manipulations and still suffers the consequences.

The economic indicators in the ECB and EC convergence reports do not reflect 
the actual socio-economic condition of Bulgarian citizens. Inflation, 
external debt, unstable banking environment, and covert fiscal governance 
have been distorted to serve purely political interests.

WE DEMAND:

Immediate temporary suspension of the Eurozone accession process until an 
independent expert review with active participation of civil organizations 
and experts is carried out;

Investigation and identification of those responsible for the manipulation 
of data and prosecution of the perpetrators and instigators for this crime 
against the Bulgarian and European peoples and EU institutions;

Removal from office and prosecution of the identified individuals and 
instigators responsible for this crime.

3. The European Union is built on the principles of democracy, transparency, 
and the rule of law. Imposing irreversible political and economic decisions 
without genuine popular consent is a serious precedent that undermines trust 
in the Union. We, the free and informed citizens of Bulgaria, with deep 
concern and responsibility for the future of our country and the EU, inform 
you of the following:

The Acting Chairwoman of the National Assembly, Ms. Natalia Kiselova, 
refused to allow the consideration and voting on a Referendum regarding the 
date of the Republic of Bulgaria’s accession to the Eurozone of the European 
Union. While respecting her refusal, we accept it as a sign of 
professionalism and as an irrefutable acknowledgment that this National 
Assembly lacks the necessary competence to vote on such an act, due to its 
lack of legitimacy and the manipulated vote—established by Decision 
№1/13.03.2025 under Constitutional Case №33/2024 and joined with Cases 
№34/2024, №35/2024, №36/2024, and №37/2024 of the Constitutional Court—which 
declared the election of Members of Parliament to be void, albeit only 
partially.

The partial annulment of the elections can be presumed to be the result of 
pressure and repression on the Constitutional Court judges, as they failed 
to review the remaining 10,000 polling stations without providing 
justification to the public.

Therefore, we demand:

Within 72 hours of receiving this letter,

the European Commission must take the necessary steps to temporarily suspend 
the accession process of Bulgaria to the Eurozone.

Otherwise:

If no administrative actions are taken within the specified timeframe, and 
no official confirmation is received, civil organizations will refer, in 
defense of national and human sovereignty and the rule of law, to Article 33 
of the UN Charter, Article 1, para. 3 of the Bulgarian Constitution, and 
Article 1, para. 3 of the New York Convention of 1958, Articles 3 and 7 of 
UNCITRAL, for the nullification of the Lisbon Treaty and all other treaties 
or ideologies derived from it—including the Schengen Agreement and the 
Eurozone Accession Treaty—as instruments aiming at the total destruction of 
European nation-states.

We have information from social media indicating repression against 
arbitration courts and complainants. Any form of repression will be 
considered a political crime in continuation of crimes identified under the 
Law Declaring the Communist Regime Criminal, Art. 2, para. 1, item 8, and 
following.

The National Assembly cannot issue a decision on holding a Referendum, as it 
is a directly interested party in this case.

In conclusion, we state that through deceptive means and the Lisbon Treaty, 
a political and economic coup has been executed over the peoples of the EU, 
providing ample grounds for declaring null and void all resulting 
agreements: Agenda2030–2050, the “Green Deal,” and the Schengen Treaty—based 
on:

Article 49 of the Vienna Convention on the Law of Treaties (1969): Fraud

If a state has been induced to conclude a treaty by the fraudulent conduct 
of another negotiating state, it may invoke the fraud as a ground for 
invalidating its consent to be bound by the treaty.

Any dispute or claim arising from or related to this invitation or its 
breach shall be resolved by arbitration under its International Arbitration 
Rules.

Respectfully submitted,

The Free and Informed Citizens of the Republic of Bulgaria

П О К А Н А

ОТ: Свободните и информирани граждани на Република България, представени от 
НПО организации

ОТНОСНО:  Отлагане на датата за влизане на Република България в Еврозоната 
до изясняване на обстоятелствата посочени по-долу.

ДАМИ И ГОСПОДА,

Съгласно чл.  1.  ал.  (3) от Конституцията на  Република България,  никоя 
част от народа,  политическа партия или друга организация,  държавна 
институция или отделна личност,  не може да си присвоява осъществяването на 
народния суверенитет!

Във връзка с предстоящото присъединяване на България към Еврозоната на 
Европейския съюз, е наложително да се има предвид, че смяната на 
националната парична единица с друга – наднационална по своята политическа и 
юридическа същност, представлява отказ от суверенитет. Съобразно българската 
Конституция, това правомощие принадлежи на суверена на държавната власт – 
българския народ, който има право да го осъществява непосредствено, както и 
чрез органите, предвидени в Конституцията. Когато е налице колизия между 
волята на народа и волята на управляващите органи, следва да се прилага 
волята на народа, тъй като той е първичният суверен. Ако липсва достатъчно 
яснота каква е действителната воля на суверена, то тя трябва да се установи 
чрез официално допитване (референдум) до гражданите.

Националната парична единица на Република България -  ЛЕВЪТ, е израз не само 
на  икономическия, но и на цялостния държавен суверенитет и има пряка 
символна връзка с ЛЪВА в националния ни герб. Поради това е недопустимо тя 
да бъде сменена с наднационална парична единица без изрична оторизация от 
целокупния български народ, в качеството му на  върховен притежател на 
народния суверенитет. Това ясно е разписано в чл. 1. ал. (3) на 
Конституцията на Република България, в която е прогласено правилото, че 
никоя част от народа, политическа партия или друга организация, държавна 
институция или отделна личност, не може да си присвоява осъществяването на 
народния суверенитет!

Следователно, щом има обосновано предположение, а дори и да има само 
обосновано съмнение, че народът в своята преобладаваща цялост има възражения 
по отношение замяната на националната парична единица с друга – 
наднационална, то е задължително той - НАРОДЪТ да бъде попитан изрично и да 
му се даде възможност по ясен и категоричен начин да изрази своята воля по 
този въпрос.

Решението трябва да бъде на народа, в качеството му на суверен, а не на 
която и да е било институция, включително и на  Народното събрание!

Това е така, защото в настоящата ситуация волята на народа е в синхрон с 
Конституцията, а волята на управляващите държавните институции – в колизия с 
Конституцията. Следователно трябва да се даде преднина на волята на народа. 
Ако това не се направи, ако няма общонародна оторизация за решението на 
Народното събрание – то според българската Конституция, за разлика от някои 
други конституции, това решение ще бъде противоконституционно, 
недействително и директно – нищожно, на основание липса на специално 
оправомощаване и компетентност за взимане на такова решение!

Бихме желали учтиво, но категорично да изразим загрижеността и възраженията 
си като граждани и неправителствени организации във връзка с нелигитимното 
подписване на Лисабонския договор, в лицето на г-н Ивайло Калфин, заемащ 
длъжността външен министър на Република България към 2007 г., довело през 
огромен списък от нарушения и престъпления до фалшивия и изопачен процес по 
присъединяване на Република България към Еврозоната.

Нарушен е чл. 158 от Конституцията на Република България. Според чл. 158, т. 
3 и т. 4 от Конституцията, само Велико Народно събрание има правомощия да 
приема законодателни актове, които: изменят формата на държавно устройство; 
променят суверенитета и участието на България в наднационални съюзи, когато 
това води до прехвърляне на основни компетенции на друг субект. Лисабонският 
договор променя де факто държавния суверенитет, като отменя Договора за 
Европейската общност, подписан през 2005 г., от българска страна и нямащ 
нищо общо с договора за Европейски съюз, който натрапва посъщество 
принципите на отвърления при референдумите в Ирландия, Нидерландия и Франция 
„Проект за Европейска конституция“. Създавайки правосубектност на ЕС, 
давайки правото на европейските институции (включително Европейската комисия 
и Съда на ЕС) да имат превес над националното законодателство, включително в 
сфери като икономика, отбрана и външна политика; въвежда задължения, 
включително военни (чл. 42, §7 от ДЕС), и обща икономическа политика, които 
не са били одобрени чрез национален референдум.

Подписването на договора без одобрение от Велико Народно Събрание 
представлява превишаване на правомощията от страна на изпълнителната власт, 
въвеждане в заблуда на българския народ, който не е бил надлежно информиран 
и не е участвал чрез национален референдум. Въвеждане в заблуда на 
останалите държави членки на ЕС, чрез представяне на България като съгласна 
на условията на Лисабонския договор при липса на конституционно валидна 
процедура, нарушение на европейските принципи за демократичност, прозрачност 
и субсидиарност.

Подписването на международен договор, променящ съществено статута и 
управлението на страната, без необходимата конституционна процедура, не само 
лишава от правен ефект самото подписване, но и излага държавата на опасност 
от дълготрайна зависимост, от загуба на суверенитет и нелегитимност в 
международните отношения.

НАСТОЯВАМЕ:

Прокуратурата на Република България и Европейската прокуратура да започнат 
проверка на действията на Ивайло Калфин за евентуално извършено държавно 
престъпление, измама или нарушаване на конституционния ред, съгласно 
Наказателния кодекс и международното право.

Конституционният съд да разгледа валидността на подписа на Лисабонския 
договор от името на Република България в светлината на чл. 158 от 
Конституцията.

Народното събрание да образува временна комисия за проверка на процеса по 
присъединяване към Лисабонския договор и последствията от него за 
суверенитета на страната.

Гражданите на ЕС и държавните институции на страните членки да бъдат 
уведомени, че Лисабонският договор е подписан от името на България в 
противоречие с основния ѝ закон, което поставя под съмнение легитимността на 
цялостното участие на страната в новите институционални механизми на ЕС, 
приети след 2009 г.

2. Ние, свободните и информирани граждани на Република България, смятаме, че 
данните, използвани като основа за конвергентния доклад, че са манипулирани 
от властите. Националният статистически институт (НСИ) официално обяви 
инфлация от 3.1% за 2024 г., но реалните цени на стоки и услуги са нараснали 
в интервала от 2% до 40% само за януари 2025 г. Това разминаване не беше 
разследвано адекватно, а искането за предоставяне на първични данни от НСИ 
бе отказано. Подобни съмнения имаме и относно официално декларирания 
бюджетен дефицит – правителството обяви 3%, но чрез счетоводни трикове, като 
отлагане на плащания и непредвидено теглене на заем в размер на 19 милиарда 
лева през 2025 г. реалният дефицит, според разполаганата от нас информация, 
надвишава 5%. Тази практика не е нова в ЕС – например случая с Гърция през 
2010 г., която влезе в тежка финансова криза вследствие на подобни 
манипулации и в момента изпитва последиците от това решение в продължение на 
години.

Икономическите показатели, представени в доклада за конвергенция на ЕЦБ и 
ЕК, не отразяват реалното социално-икономическо състояние на българските 
граждани. Инфлацията, външният дълг, нестабилната банкова среда и 
задкулисното фискално управление  са изопачени, за да обслужват единствено 
политически интереси.

НАСТОЯВАМЕ:

Незабавно, временно замразяване на процеса по присъединяване на България към 
Еврозоната до извършване на независима експертна проверка с активното 
участие на граждански организации и експерти на посочените конвергентни 
данни;

Разследване и установяване вината на замесените длъжностни лица в 
манипулацията на  данните и тяхното и на техните подбудители подвеждане под 
съдебна отговорност в това престъпление срещу българския народ и 
Европейските народи и институции на ЕС.

Отстраняване от длъжност и подвеждане под съдебна отговорност на 
установените замесени лица и техните подбудители в това престъпление срещу 
българския народ и Европейските народи и институции на ЕС.

3. Европейският съюз е изграден върху принципите на демокрация, прозрачност 
и върховенство на правото. Налагането на необратими политико-икономически 
решения, без реално съгласие на народа, е сериозен прецедент, който 
подкопава доверието в съюза. Ние, свободните и информирани граждани на 
Република България, с дълбока загриженост и чувство за отговорност към 
бъдещето на нашата страна и Европейския съюз ви информираме за следното:

Изпълняващата длъжността Председател на Народното Събрание г-жа Наталия 
Киселова извърши отказ да допусне и да постави на разглеждане и гласуване 
Референдум относно датата за присъединяването на Република България към 
Еврозоната на Европейския съюз. Уважавайки този отказ от нейна страна, го 
приемаме с респект към професионализма й и  като неопровержимо признание, 
затова че това Народно Събрание няма нужната компетентност да гласува 
подобен акт,  поради липса на легитимност и манипулиран вот,  установен с 
Решение №1/13. 03. 2025г. по к. д. № 33/2024 г. и присъединени към него к. 
д. №34/2024 г. ,  к. д. № 35/2024 г. ,  к. д. № 36/2024 г. ,  к. д. № 
37/2024 г. , на КС,  с което се обявява за нищожен избора на народни 
представители, но само частично. Частичното касиране на изборите можем да 
предположим, че е в резултат на натиск и репресии на съдиите от КС, тъй като 
те не подложиха на проверка останалите 10 000 секции, без да се аргументират 
пред обществото.

Въз основа на гореизложеното, настояваме:

В срок от 72 часа от получаване на настоящото писмо,

Европейската комисия да предприеме необходимите действия за временно 
замразяване на процеса по присъединяване на Република България към 
Еврозоната,

В противен случай:

Ако в указания срок не бъдат извършени небходимите административни действия 
от страна на институциите на ЕС за замразяване на процеса по 
Присъединяването ни и не получим официално потвърждение, то гражданските 
организации ще сезират с оглед защитата на националния и човешки 
суверенитет, както и на принципите на правова държава и въз основа на осн. 
чл. 33 от Устава на ООН,  чл. 1,  ал. 3  КРБ и във връзка  чл.  1, ал. 3 
Конвенция Ню

Йорк 1958г. , чл.  7 и чл. 3 УНЦИТРАЛ,  за обявяване на Лисабонския договор 
за нищожен и всички останали договори,  или идеологии произлезли въз основа 
на този договор за нищожни,  включително и договора Шенген за 
присъединяването на България към Еврозоната на Европейския съюз, тъй като с 
него видно се е целяло и цели тоталното унищожаване на Европейските 
държави-народи.

Имаме данни от социалните страници,  че се налага репресия над Арбитражните 
съдилища и жалбоподателите,  уведомяваме,  че всякакъв вид и какъвто и да 
било опит за репресия,  ще считаме за политическо престъпление в продължение 
на престъпленията от Закон за обявяване на комунистическия режим за 
престъпен чл. 2,  ал. 1,  т. 8 и последващите.

Народното събрание не може да издаде Решение за провеждане на Референдум, 
поради факта,  че в конкретния случай се явява пряка заинтересована страна.

От всичко казано до тук по измамен начин над народите на ЕО чрез Договора от 
Лисабон се приведе в изпълнение политически и икономически преврат, който 
дава абсолютна предпоставка да се обявят за нищожни, ведно всички 
произхождащи от него договори,  Agenda2030–2050,  «Зелената сделка», 
Договорът Шенген на основание

Член 49 от Виенска Конвенция за правото на договорите 1969 г. :

Измама:

Ако държавата е подведена да сключи договор под влияние на измамно поведение 
на друга участваща в преговорите държава,  тя може да се позовава на 
измамата като основание за недействителност на своето съгласие да се обвърже 
с договора.

Всеки спор или иск,  произтичащи от или свързани с тази покана,  или 
нарушението на нея,  се определя от арбитраж,  в съответствие с неговите 
Международни арбитражни правила.

Организации в подкрепа на отлагането на влизането в Еврозоната:

Обществена академия за наука, образование, култура (ОАНОК) - Стойчо Симов

ДНЕС: Движение за национално едиствно и спасение - Георги Христов

Граждански форум “Промяна” - Героги Георгиев

Фондация “Мрежа на успеха” - Люсиена Костова

БРЦК (Български родителски централен комитет) Явор Гочев

Сдружение “Свети Георги Победоносец” - Румяна Георгиева

Сдружение Обединение 29 София - Станимир Петров

Движение “Мегданъ Български” - Румен Спасов

Сдружение “Инвалиди Пловдив” - Райчин Райчев

“Български национален съюз за мир” - проф. Нако Стефанов

Сдружение “Съюз за икономическо развитие” - Иван Павлов

“Организация на обединените българи” - Живко Бъчваров

“Академия за иновации и развитие във висшето образование” - акад. Иван 
Величков

Сдружение “Народен фронт” - Иван Павлов

Сдружение “Справедлива България” - Иван Павлов

Кауза “Събуди се” на Национално освободително движение “Антивакса и 
Антимаска” - Иван Радичев

“Национално сдружение на гражданските експерти” - Юрий Анджекорски

“Алианс на гражданите за България” - Ангел Гаджев

“Демокрация и законност” - Николай Захариев

“Себевластие” - Васил Милчев

РИЦ Монтана - Тодор Тодоров

РИЦ Монтана - Пламен Тодоров

СПС - Силистра - Божидар Бочев

Сдружение “Изпуство и наука” - Христо Попов

ПП Атака - Волен Сидеров

Сдружение “Агролинк” - Светла Николова

“Международна фондация България 2002” - Яков Джераси

Фондация “Български център за толерантност” - Кристина Валериева

Фондация “Социализация и Реализация РА-ДОСТ” - Славяна Висулчева

“Брод за България” - Лазър Муржджев

Фондация “Бъдеще 21 век” - Райчин Райчев

Фондация “Нова” - Райчин Райчев

--
Acad. Stoycho Simov

Representative of the undersigned organizations

[email-masked]

+359 888 311 975

--
Acad. Stoycho Simov

Representative of the undersigned organizations

[email-masked]

+359 888 311 975