Subject: [SPF katki]Eesti Kindlustusmaaklerite Liidu ettepanek KindlTS muutmiseks
From: <[email-masked]>
To: "Info - RAM" <[email-masked]>
Date: Wed, 25 Jun 2025 13:05:36 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

HOIATUS! See e-kiri võib olla liba-, õngitsus- või pahaloomuline, kuna on
saadetud asutusest, kus meiliserver on vigaselt seadistatud.
Rohkem infot: KKK | teenusveeb <https://teenused.rit.ee/et/kkk>  -> E-post
ja kalender.

Tere!

Edastame Eesti Kindlustusmaaklerite Liidu ettepaneku KindlTS muutmiseks ja
täiendamiseks.

Tegemist on muudatustega, mis viiksid kehtiva KindlTS redaktsiooni
kooskõlla kindlustuse turustamise

direktiivi art 3 p 1.

Palun kinnitada käesoleva e-kirja kättesaamist.

Lugupidamisega,

Kaido Tropp

Eesti Kindlustusmaaklerite Liit