Subject: Teid on kaasatud eelnõu üle vaatamisele
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: "Info - RAM" <[email-masked]>
Date: Thu, 19 Jun 2025 10:48:41 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Antsla Vallavalitsus menetleb praegu ehitusteatist nr 2511201/40953 
aadressile Võru maakond, Antsla vald, Tsooru küla, 25109 Tsooru-Kangsti tee 
// 25248 Antsla-Sänna tee // Järve // Kuussalu // Lilleaia // Mustamäe tee 
// Parkla // Pillardi // Pärna // Roosipõllu // Tuulemäe // Vahe tee // Vahe 
tee L1 // Veski // Veskimäe (Passiivse elektroonilise side juurdepääsuvõrk 
EST-MIIL-414 (Tsooru)) ja soovib teid kaasata eelnõu üle vaatamisele.

Kaasamise kutse põhjus: Teie omandis olevale kinnistule projekteeritud 
rajatisele ehitusteatise väljastamine

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/adminOperation/27425496>  (menetlus 
nr: 497079) ja kontrollige eelnõu andmeid. E-ehituse keskkonda saab sisse 
logida ID-kaardi, mobiil-ID ja smart-ID-ga.

Arvamust eelnõu kohta ootame kuni 30.06.2025 (k.a). Pärast selle tähtaja 
möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Antsla Vallavalitsus) või menetleja (RAIN RUUSA) poole.