Subject: C-309/25
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, "Info - RAM" <[email-masked]>, "Virge Aasa - RAM" <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Wed, 18 Jun 2025 16:06:37 +0300

Adressaadid: [email-masked], 
[email-masked], [email-masked], 
[email-masked], [email-masked], 
[email-masked], [email-masked], 
[email-masked],[email-masked], [email-masked]

V�lisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2025/262
Kohtuasja number: C-309/25
Vastuse kuup�ev: 02.07.2025
Staadium: Uus menetlus
M�rks�nad: avaliku teenuse eest makstav h�vitisena antav riigiabi; 
eelis�igusi andvad meetmed; riigiabi; strateegilise t�htsusega tuuleparkide 
arendamine; hoonestus�igus
�iguslikud vormid: ELTL artikkel 107

Dokumentidega on v�imalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=8203

Palun teatage 7 p�eva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie 
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun viidake, 
milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha esitama, 
ja p�hjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL �iguse b�roo
V�lisministeerium