Subject: T-296/25
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, "Info - RAM" <[email-masked]>, "Virge Aasa - RAM" <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Tue, 17 Jun 2025 12:23:12 +0300

Adressaadid: [email-masked], [email-masked],[email-masked], 
[email-masked]

V�lisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2025/260
Kohtuasja number: T-296/25
Vastuse kuup�ev: 01.07.2025
Staadium: Uus menetlus
M�rks�nad: tolliv��rtuse kindlaksm��ramise meetodid; tolliv��rtuse 
m��ramine; �henduse tolliseadustik
�iguslikud vormid: GATT 1994; m��rus (EL) nr 2015/2447; m��rus (EL) nr 
952/2013

Dokumentidega on v�imalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=8201

Palun teatage 7 p�eva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie 
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun viidake, 
milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha esitama, 
ja p�hjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL �iguse b�roo
V�lisministeerium