Subject: T-321/25
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, "Info - RAM" <[email-masked]>, "Virge Aasa - RAM" <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Tue, 17 Jun 2025 16:11:07 +0300

Adressaadid: [email-masked], [email-masked],[email-masked], 
[email-masked]

V�lisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2025/261
Kohtuasja number: T-321/25
Vastuse kuup�ev: 01.07.2025
Staadium: Uus menetlus
M�rks�nad: kaupade klassifitseerimine; kaupade klassifitseerimine 
tollivormistuseks; kombineeritud nomenklatuur; rubriigikood; siduv 
tariifiinformatsioon
�iguslikud vormid: m��rus (EM�) nr 2658/87 (kombineeritud nomenklatuur); 
rakendusm��rus (EL) 2022/1610

Dokumentidega on v�imalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=8202

Palun teatage 7 p�eva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie 
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun viidake, 
milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha esitama, 
ja p�hjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL �iguse b�roo
V�lisministeerium