Subject: Kinnistusraamatu teade (Menetlus number: 46918202550)
From: "Tartu Maakohtu kinnistusosakond" <[email-masked]>
To: "Info - RAM" <[email-masked]>
Date: Mon, 16 Jun 2025 14:54:32 +0300

Tartu Maakohtu kinnistusosakond on teinud kinnistamisasjas nr 46918202550 
Teid puudutava lahendi.

Palun tutvuge kinnistusosakonna poolt tehtud lahendi(te)ga, vajutades 
järgmist linki:
https://kinnistusraamat.rik.ee/PuudutatudIsikud.aspx?__EVENTTARGET=1 
<https://kinnistusraamat.rik.ee/PuudutatudIsikud.aspx?__EVENTTARGET=1&teade=8681454&turva=c239c2bf8fe3e9d9d13a784798aa3db6> 
&teade=8681454&turva=c239c2bf8fe3e9d9d13a784798aa3db6

Lugupidamisega,
Tartu Maakohtu kinnistusosakond

Land Registry Department of Tartu County Court has made a decision in the 
land registry case number 46918202550.

Please look at the decision(s) made by the Land Registry Department by 
clicking on the following link:
https://kinnistusraamat.rik.ee/PuudutatudIsikud.aspx?__EVENTTARGET=1 
<https://kinnistusraamat.rik.ee/PuudutatudIsikud.aspx?__EVENTTARGET=1&teade=8681454&turva=c239c2bf8fe3e9d9d13a784798aa3db6> 
&teade=8681454&turva=c239c2bf8fe3e9d9d13a784798aa3db6

https://kinnistusraamat.rik.ee/PuudutatudIsikud.aspx?__EVENTTARGET=1 
<https://kinnistusraamat.rik.ee/PuudutatudIsikud.aspx?__EVENTTARGET=1&teade=8681454&turva=c239c2bf8fe3e9d9d13a784798aa3db6> 
&teade=8681454&turva=c239c2bf8fe3e9d9d13a784798aa3db6

Sincerely,
Land Registry Department of Tartu County Court