Subject: Lepingu ärakirja edsatamine
From: "Kaja Kahu" <[email-masked]>
To: "Info - RAM" <[email-masked]>
Date: Mon, 16 Jun 2025 13:25:28 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Edastan Teile lepingu ärakirja.

Parimate soovidega!

Kaja Kahu

sekretär-registripidaja

Tallinna notar Erki Põdra

Tornimäe 5, V korrus, Tallinn

Tel. +372 616 4444

E-post: [email-masked]

Büroo avatud:

E-N 9.00 - 17.00

R     9.00 - 16.00

Juhime Teie tähelepanu asjaolule, et käesolev sõnum võib sisaldada
konfidentsiaalset informatsiooni. Juhul, kui olete saanud käesoleva sõnumi
eksikombel, palume Teid sellest vastuse saatmisega viivitamatult teavitada
sõnumi saatjat ning seejärel kustutada sõnum Teie arvutisüsteemist,
tegemata, edastamata või säilitamata sellest ühtegi koopiat.

Ehkki me usume, et see sõnum ja selle võimalikud manused on vabad
viirustest ja muudest vigadest, mis võiksid mõjutada saaja arvutit või
IT-süsteemi, avab sõnumi saaja selle omal riisikol. Me ei vastuta ükskõik
millise kahju või kahjustuse eest, mis võib tuleneda käesoleva sõnumi
vastuvõtmisest või kasutamisest.