Subject: Meeldetuletus: Kutse osalemiseks tööandjate küsitluses riigikaitse teemadel
From: Tauno Õunapuu <[email-masked]>
To: "Info - RAM" <[email-masked]>
Date: Thu, 12 Jun 2025 11:44:47 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Hiljuti saatsime Teile kutse osaleda tööandjate küsitluses, mille eesmärk on 
hinnata tööandjate teadlikkust ning valmisolekut panustada riigikaitsesse. 
Uuring valmib Kaitseministeeriumi tellimusel riigihanke "Avaliku arvamuse 
monitooringuteenus 2025–2028" raames (viitenumber: 285501) ja seda viib läbi 
LevelLab OÜ. Küsitluse käigus kogutud teave on konfidentsiaalne.
Oleme tänulikud, kui leiate aega vastamiseks – küsimustiku täitmine võtab 
kuni 7 minutit. Teie panus on oluline, et uuringutulemused kajastaksid 
võimalikult erinevate organisatsioonide vaateid.
Küsitlusele pääseb järgmiselt lingilt: 
https://e-uuringud.ee/index.php/565241?token=xOqc7aunkLDta0N 
<https://e-uuringud.ee/index.php/565241?token=xOqc7aunkLDta0N&lang=et> 
&lang=et
Kui Teil tekib vastamise käigus küsimusi, võtke palun ühendust projektijuhi 
Tauno Õunapuuga ([email-masked]).

English version below:

Hello!

We recently sent you an invitation to participate in a survey aimed at 
assessing employers’ awareness and willingness to contribute to national 
defence. The survey is commissioned by the Ministry of Defence within the 
framework of public procurement with reference number 285501 and is 
conducted by LevelLab OÜ. All information collected through the survey will 
be treated confidentially.
We would appreciate it if you could take the time to respond – it will take 
no more than 7 minutes. Your input is important to ensure that the results 
reflect a diverse range of organisational perspectives.
You can access the survey via the following link: 
https://e-uuringud.ee/index.php/565241?token=xOqc7aunkLDta0N 
<https://e-uuringud.ee/index.php/565241?token=xOqc7aunkLDta0N&lang=et> 
&lang=et
If you have any questions while responding, please contact the project 
manager Tauno Õunapuu ([email-masked]).

Lugupidamisega/ Best regards
Tauno Õunapuu
Projektijuht
LevelLab OÜ
Mob: +372 513 8041
E-mail: [email-masked]