Subject: FW: Eesti Nikotiinitoodete Edasimüüjate Liidu ettepanek
From: Keit Pillak-Järv - RAM <[email-masked]>
To: "Info - RAM" <[email-masked]>
Date: Fri, 6 Jun 2025 16:52:46 +0300

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Friday, June 6, 2025 4:50 PM
To: Jürgen Ligi - RAM <[email-masked]>
Cc: Silver Pukk - RAM <[email-masked]>; Moonika Oras - RAM 
<[email-masked]>; [email-masked]; Keit Pillak-Järv - RAM 
<[email-masked]>
Subject: Eesti Nikotiinitoodete Edasimüüjate Liidu ettepanek

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Lugupeetud härra Rahandusminister

Edastame Eesti Nikotiinitoodete Edasimüüjate Liidu pöördumise seoses 2025. 
aasta maksumärgistuse muudatustega, mis toovad kaasa ebamõistliku 
halduskoormuse nii ettevõtjatele kui ka riigiasutustele. Meie ettepanekud 
keskenduvad praktilistele lahendustele, mis aitaksid säilitada maksutulude 
laekumise efektiivsuse, kuid vähendada topeltprotseduuride ja tarbetu 
töökoormuse mõju.

Oluline on märkida, et meie ettepanekuid toetavad ka mitmed Eesti suuremad 
jaemüügi- ning tanklaketid (Alexela, Circle K, COOP, Grossi, Olerex, Selver, 
R-Kiosk), kelle jaoks kehtivad muudatused kujutavad endast märkimisväärset 
ärilist ja logistilist koormust. Samuti on meile teadaolevalt Maksu- ja 
Tolliamet esitanud Rahandusministeeriumile sarnase sisulise soovituse.

Palume Teil võimalusel kaaluda esitatud lahendusi ning leida aeg aruteluks 
vastava ministeeriumiosakonna tasandil.

Täname Teid tähelepanu ja koostöö eest!

Lugupidamisega
Eesti Nikotiinitoodete Edasimüüjate Liit (MTÜ E-sigareti kaupmeeste liit 
80387071)