Subject: Kinnistusraamatu teade (Menetlus number: 39936202550)
From: "Tartu Maakohtu kinnistusosakond" <[email-masked]>
To: "Info - RAM" <[email-masked]>
Date: Thu, 22 May 2025 15:35:36 +0300

Tartu Maakohtu kinnistusosakond on teinud kinnistamisasjas nr 39936202550 
Teid puudutava lahendi.

Palun tutvuge kinnistusosakonna poolt tehtud lahendi(te)ga, vajutades 
järgmist linki:
https://kinnistusraamat.rik.ee/PuudutatudIsikud.aspx?__EVENTTARGET=1 
<https://kinnistusraamat.rik.ee/PuudutatudIsikud.aspx?__EVENTTARGET=1&teade=8644781&turva=a99b23472b124cda6786497453913a11> 
&teade=8644781&turva=a99b23472b124cda6786497453913a11

Lugupidamisega,
Tartu Maakohtu kinnistusosakond

Land Registry Department of Tartu County Court has made a decision in the 
land registry case number 39936202550.

Please look at the decision(s) made by the Land Registry Department by 
clicking on the following link:
https://kinnistusraamat.rik.ee/PuudutatudIsikud.aspx?__EVENTTARGET=1 
<https://kinnistusraamat.rik.ee/PuudutatudIsikud.aspx?__EVENTTARGET=1&teade=8644781&turva=a99b23472b124cda6786497453913a11> 
&teade=8644781&turva=a99b23472b124cda6786497453913a11

https://kinnistusraamat.rik.ee/PuudutatudIsikud.aspx?__EVENTTARGET=1 
<https://kinnistusraamat.rik.ee/PuudutatudIsikud.aspx?__EVENTTARGET=1&teade=8644781&turva=a99b23472b124cda6786497453913a11> 
&teade=8644781&turva=a99b23472b124cda6786497453913a11

Sincerely,
Land Registry Department of Tartu County Court