Subject: C-275/25
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, "Info - RAM" <[email-masked]>, "Virge Aasa - RAM" <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Tue, 20 May 2025 11:41:36 +0300

Adressaadid: [email-masked], [email-masked],[email-masked], 
[email-masked], [email-masked]

V�lisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2025/223
Kohtuasja number: C-275/25
Vastuse kuup�ev: 03.06.2025
Staadium: Uus menetlus
M�rks�nad: elukoht mitmes EL liikmesriigis; kinkemaks; maksukohustus; 
�henduse institutsioonide teenistuja
�iguslikud vormid: EL privileegide ja immuniteetide protokoll

Dokumentidega on v�imalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=8164

Palun teatage 7 p�eva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie 
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun viidake, 
milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha esitama, 
ja p�hjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL �iguse b�roo
V�lisministeerium