Subject: Teid on kaasatud eelnõu üle vaatamisele
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: "Info - RAM" <[email-masked]>
Date: Mon, 19 May 2025 16:15:21 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Antsla Vallavalitsus menetleb praegu projekteerimistingimuste taotlust nr 
2511002/10980 aadressile Võru maakond, Antsla vald, Tsooru küla, 25109 
Tsooru-Kangsti tee // 25248 Antsla-Sänna tee // Järve // Kuussalu // 
Lilleaia // Mustamäe tee // Parkla // Pillardi // Pärna // Roosipõllu // 
Tuulemäe // Vahe tee // Vahe tee L1 // Veski // Veskimäe (Passiivse 
elektroonilise side juurdepääsuvõrk EST-MIIL-414 (Tsooru)) ja soovib teid 
kaasata eelnõu üle vaatamisele.

Kaasamise kutse põhjus: Kinnisasjad, mida läbib transiittrass, on koostatud 
eraldi kasutusõiguse plaanid. Kasutusõigus seatakse kokkuleppeliselt kas 
isikliku kasutusõigusena või sundvaldusena. Kinnisasjad, mis on 
lõpptarbijad, kajastuvad projektplaanil.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/adminOperation/27381251>  (menetlus 
nr: 487801) ja kontrollige eelnõu andmeid. E-ehituse keskkonda saab sisse 
logida ID-kaardi, mobiil-ID ja smart-ID-ga.

Arvamust eelnõu kohta ootame kuni 29.05.2025 (k.a). Pärast selle tähtaja 
möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Antsla Vallavalitsus) või menetleja (ESTER HOMMIK) poole.