Subject: C-223/25
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, "vana RAM Info", "Virge Aasa", <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Tue, 13 May 2025 10:38:28 +0300

Adressaadid: [email-masked], [email-masked],[email-masked],
[email-masked], [email-masked]

Välisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2025/211
Kohtuasja number: C-223/25
Vastuse kuupäev: 27.05.2025
Staadium: Uus menetlus
Märksõnad: elukohariik; isikute vaba liikumine; maksusoodustused;
maksustamine; teenused; tulumaks; võrdne kohtlemine
Õiguslikud vormid: EÜ ja ?veitsi Konföderatsiooni vaheline isikute vaba
liikumise leping; Saksamaa LV ja ?veitsi Konföderatsiooni
topeltmaksustamise vältimise leping

Dokumentidega on võimalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=8152

Palun teatage 7 päeva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun
viidake, milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha
esitama, ja põhjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL õiguse büroo
Välisministeerium