Subject: C-308/25
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, "vana RAM Info", "Virge Aasa", <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Fri, 9 May 2025 15:47:47 +0300

Adressaadid: [email-masked], [email-masked],[email-masked],
[email-masked], [email-masked]

Välisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2025/207
Kohtuasja number: C-308/25
Vastuse kuupäev: 23.05.2025
Staadium: Uus menetlus
Märksõnad: maksuvaidluste lahendamise kord; neutraalse maksustamise ja
proportsionaalsuse põhimõte; vaidluste lahendamine lihtsustatud korras;
ühine käibemaksusüsteem
Õiguslikud vormid: direktiiv 2006/112/EÜ; direktiiv 77/388/EMÜ; ELL
artikkel 4

Dokumentidega on võimalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=8148

Palun teatage 7 päeva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun
viidake, milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha
esitama, ja põhjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL õiguse büroo
Välisministeerium