Subject: C-222/25
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, "[email-masked]", <[email-masked]>, "vana RAM Info", "Virge Aasa", <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Tue, 6 May 2025 17:00:25 +0300

Adressaadid: [email-masked], [email-masked], [email-masked],
[email-masked],[email-masked], [email-masked], [email-masked],
[email-masked], [email-masked],
[email-masked]

Välisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2025/203
Kohtuasja number: C-222/25
Vastuse kuupäev: 20.05.2025
Staadium: Uus menetlus
Märksõnad: andmesubjekti õiguste piiramine; andmesubjektide õigus tutvuda
andmetega; isikuandmete kaitse; isikuandmete töötlemine; isikuandmete
töötlemine julgeolekuga seotud eesmärkidel; isikuandmete töötlemine
süütegude tõkestamise, uurimise, avastamise ja nende eest vastutusele
võtmise eesmärgil; pädev asutus; teabevahetus ja teabe kogumine rahapesu
tõkestamiseks
Õiguslikud vormid: direktiiv (EL) 2015/849; direktiiv (EL) 2016/680;
määrus (EL) nr 2016/679

Dokumentidega on võimalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=8144

Palun teatage 7 päeva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun
viidake, milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha
esitama, ja põhjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL õiguse büroo
Välisministeerium