Subject: C-241/25
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, "vana RAM Info", "Virge Aasa", <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Mon, 5 May 2025 16:44:50 +0300

Adressaadid: [email-masked], [email-masked],[email-masked],
[email-masked], [email-masked]

Välisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2025/200
Kohtuasja number: C-241/25
Vastuse kuupäev: 19.05.2025
Staadium: Uus menetlus
Märksõnad: dividendid; dividendide maksustamine; kahjumlik äriühing;
kapitali vaba liikumine; maksude tagasisaamine; mitteresidendi
maksustamine
Õiguslikud vormid: ELTL artikkel 63

Dokumentidega on võimalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=8141

Palun teatage 7 päeva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun
viidake, milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha
esitama, ja põhjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL õiguse büroo
Välisministeerium