Subject: [EIS] Kooskõlastamise tähtaeg on muutunud
From: <[email-masked]>
To: "vana RAM Info"
Date: Tue, 6 May 2025 13:28:51 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

EISi teade

Eelnõude infosüsteemis (EIS) algatatud kooskõlastamise tähtaega on muudetud.
Uus tähtaeg on 28.05.2025 23:59

Kooskõlastamine algatati 25.04.2025 16:03
Link kooskõlastamise etapile: 
https://eelnoud.valitsus.ee/main/mount/docList/3e294c2b-d5aa-468c-b269-cd15fbaecf20?activity=1

Eelnõu toimik: JDM/25-0445 - Kohtunike töökoormuse ühtlustamine, 
asenduskohtunike ametisse
nimetamine, kohtunikele lisatasu maksmise võimaldamine jt ettepanekud
kohtute töö efektiivsemaks muutmiseks
Link eelnõu toimiku vaatele: 
https://eelnoud.valitsus.ee/main/mount/docList/3e294c2b-d5aa-468c-b269-cd15fbaecf20

Eelnõude infosüsteem (EIS)
https://eelnoud.valitsus.ee/main