Subject: C-226/25
From: <[email-masked]>
To: "[email-masked]", <[email-masked]>, "vana RAM Info", "Virge Aasa", <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Mon, 5 May 2025 14:30:00 +0300

Adressaadid: [email-masked], [email-masked],
[email-masked],[email-masked], [email-masked], [email-masked]

Välisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2025/197
Kohtuasja number: C-226/25
Vastuse kuupäev: 19.05.2025
Staadium: Uus menetlus
Märksõnad: elamukinnisvaraga seotud tarbijakrediidilepingud; lepingust
tulenevate kohustuste ennetähtaegne täitmine; õiglane hüvitis; õigus saada
hüvitist saamata jäänud tulu eest
Õiguslikud vormid: direktiiv 2014/17/EL

Dokumentidega on võimalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=8138

Palun teatage 7 päeva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun
viidake, milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha
esitama, ja põhjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL õiguse büroo
Välisministeerium