Subject: C-203/25
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, "vana RAM Info", "Virge Aasa", <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Mon, 5 May 2025 12:32:52 +0300

Adressaadid: [email-masked], [email-masked],[email-masked],
[email-masked], [email-masked]

Välisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2025/194
Kohtuasja number: C-203/25
Vastuse kuupäev: 19.05.2025
Staadium: Uus menetlus
Märksõnad: dividendid; dividendide maksmine teises liikmesriigis asuvatele
äriühingutele; dividendide maksustamine; eri liikmesriikide ema- ja
tütarettevõtjate ühine maksustamissüsteem; liikmesriikide vahel sõlmitud
topeltmaksustamise vältimise leping
Õiguslikud vormid: direktiiv 2011/96/EL; direktiiv (EL) 2015/121

Dokumentidega on võimalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=8135

Palun teatage 7 päeva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun
viidake, milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha
esitama, ja põhjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL õiguse büroo
Välisministeerium