Subject: Kinnistusraamatu teade (Menetlus number: 33127202550)
From: "Tartu Maakohtu kinnistusosakond" <[email-masked]>
To: "vana RAM Info"
Date: Fri, 2 May 2025 12:52:09 +0300

Tartu Maakohtu kinnistusosakond on teinud kinnistamisasjas nr 33127202550 
Teid puudutava lahendi.

Palun tutvuge kinnistusosakonna poolt tehtud lahendi(te)ga, vajutades 
järgmist linki:
https://kinnistusraamat.rik.ee/PuudutatudIsikud.aspx?__EVENTTARGET=1 
<https://kinnistusraamat.rik.ee/PuudutatudIsikud.aspx?__EVENTTARGET=1&teade=8617410&turva=a8ce953f49ecafa8bfc559ac7c96b40b> 
&teade=8617410&turva=a8ce953f49ecafa8bfc559ac7c96b40b

Lugupidamisega,
Tartu Maakohtu kinnistusosakond

Land Registry Department of Tartu County Court has made a decision in the 
land registry case number 33127202550.

Please look at the decision(s) made by the Land Registry Department by 
clicking on the following link:
https://kinnistusraamat.rik.ee/PuudutatudIsikud.aspx?__EVENTTARGET=1 
<https://kinnistusraamat.rik.ee/PuudutatudIsikud.aspx?__EVENTTARGET=1&teade=8617410&turva=a8ce953f49ecafa8bfc559ac7c96b40b> 
&teade=8617410&turva=a8ce953f49ecafa8bfc559ac7c96b40b

https://kinnistusraamat.rik.ee/PuudutatudIsikud.aspx?__EVENTTARGET=1 
<https://kinnistusraamat.rik.ee/PuudutatudIsikud.aspx?__EVENTTARGET=1&teade=8617410&turva=a8ce953f49ecafa8bfc559ac7c96b40b> 
&teade=8617410&turva=a8ce953f49ecafa8bfc559ac7c96b40b

Sincerely,
Land Registry Department of Tartu County Court