Subject: T-224/25
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, "vana RAM Info", "Virge Aasa", <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Tue, 29 Apr 2025 16:58:49 +0300

Adressaadid: [email-masked], [email-masked],[email-masked],
[email-masked], [email-masked]

Välisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2025/192
Kohtuasja number: T-224/25
Vastuse kuupäev: 13.05.2025
Staadium: Uus menetlus
Märksõnad: tollimaks; tolliväärtuse kindlaksmääramise meetodid;
tolliväärtuse määramine
Õiguslikud vormid: määrus (EL) nr 2015/2447; määrus (EL) nr 952/2013;
ühenduse tolliseadustik

Dokumentidega on võimalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=8133

Palun teatage 7 päeva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun
viidake, milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha
esitama, ja põhjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL õiguse büroo
Välisministeerium