Subject: C-225/25
From: <[email-masked]>
To: "vana RAM Info", "Virge Aasa", <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Tue, 29 Apr 2025 15:56:52 +0300

Adressaadid: [email-masked],[email-masked], [email-masked],
[email-masked]

Välisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2025/191
Kohtuasja number: C-225/25
Vastuse kuupäev: 13.05.2025
Staadium: Uus menetlus
Märksõnad: ülevõtmispakkumine
Õiguslikud vormid: direktiiv 2004/25/EÜ

Dokumentidega on võimalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=8132

Palun teatage 7 päeva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun
viidake, milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha
esitama, ja põhjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL õiguse büroo
Välisministeerium