Subject: Kinnistusraamatu teade (Menetlus number: 31797202550)
From: "Tartu Maakohtu kinnistusosakond" <[email-masked]>
To: "vana RAM Info"
Date: Mon, 28 Apr 2025 15:31:01 +0300

Tartu Maakohtu kinnistusosakond on teinud kinnistamisasjas nr 31797202550 
Teid puudutava lahendi.

Palun tutvuge kinnistusosakonna poolt tehtud lahendi(te)ga, vajutades 
järgmist linki:
https://kinnistusraamat.rik.ee/PuudutatudIsikud.aspx?__EVENTTARGET=1 
<https://kinnistusraamat.rik.ee/PuudutatudIsikud.aspx?__EVENTTARGET=1&teade=8613215&turva=3c70034f8afbf5f0f27d1fff235cc55e> 
&teade=8613215&turva=3c70034f8afbf5f0f27d1fff235cc55e

Lugupidamisega,
Tartu Maakohtu kinnistusosakond

Land Registry Department of Tartu County Court has made a decision in the 
land registry case number 31797202550.

Please look at the decision(s) made by the Land Registry Department by 
clicking on the following link:
https://kinnistusraamat.rik.ee/PuudutatudIsikud.aspx?__EVENTTARGET=1 
<https://kinnistusraamat.rik.ee/PuudutatudIsikud.aspx?__EVENTTARGET=1&teade=8613215&turva=3c70034f8afbf5f0f27d1fff235cc55e> 
&teade=8613215&turva=3c70034f8afbf5f0f27d1fff235cc55e

https://kinnistusraamat.rik.ee/PuudutatudIsikud.aspx?__EVENTTARGET=1 
<https://kinnistusraamat.rik.ee/PuudutatudIsikud.aspx?__EVENTTARGET=1&teade=8613215&turva=3c70034f8afbf5f0f27d1fff235cc55e> 
&teade=8613215&turva=3c70034f8afbf5f0f27d1fff235cc55e

Sincerely,
Land Registry Department of Tartu County Court