Subject: C-194/25
From: <[email-masked]>
To: "[email-masked]", <[email-masked]>,Merle Järve, <[email-masked]>,Käddi Tammiku, <[email-masked]>, "vana RAM Info", "Virge Aasa", <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Wed, 23 Apr 2025 14:50:57 +0300

Adressaadid: [email-masked], [email-masked], [email-masked],
[email-masked], [email-masked], [email-masked],
[email-masked],[email-masked], [email-masked], [email-masked],
[email-masked], [email-masked], [email-masked],
[email-masked]

Välisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2025/183
Kohtuasja number: C-194/25
Vastuse kuupäev: 07.05.2025
Staadium: Uus menetlus
Märksõnad: audiovisuaalmeedia teenuste osutamine; direktiivi kohaldamine;
hasartmängureklaam; reklaamikeeld; teatamiskohustus; tehnilistest
standarditest ja eeskirjadest teatamise kord
Õiguslikud vormid: direktiiv 2010/13/EL; direktiiv (EL) 2015/1535

Dokumentidega on võimalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=8124

Palun teatage 7 päeva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun
viidake, milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha
esitama, ja põhjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL õiguse büroo
Välisministeerium