Subject: Kinnistusraamatu teade (Menetlus number: 30005202550)
From: "Tartu Maakohtu kinnistusosakond" <[email-masked]>
To: "vana RAM Info"
Date: Wed, 23 Apr 2025 10:49:25 +0300

Tartu Maakohtu kinnistusosakond on teinud kinnistamisasjas nr 30005202550 
Teid puudutava lahendi.

Palun tutvuge kinnistusosakonna poolt tehtud lahendi(te)ga, vajutades 
järgmist linki:
https://kinnistusraamat.rik.ee/PuudutatudIsikud.aspx?__EVENTTARGET=1 
<https://kinnistusraamat.rik.ee/PuudutatudIsikud.aspx?__EVENTTARGET=1&teade=8603860&turva=bb74d92c096100046851cf65506bef92> 
&teade=8603860&turva=bb74d92c096100046851cf65506bef92

Lugupidamisega,
Tartu Maakohtu kinnistusosakond

Land Registry Department of Tartu County Court has made a decision in the 
land registry case number 30005202550.

Please look at the decision(s) made by the Land Registry Department by 
clicking on the following link:
https://kinnistusraamat.rik.ee/PuudutatudIsikud.aspx?__EVENTTARGET=1 
<https://kinnistusraamat.rik.ee/PuudutatudIsikud.aspx?__EVENTTARGET=1&teade=8603860&turva=bb74d92c096100046851cf65506bef92> 
&teade=8603860&turva=bb74d92c096100046851cf65506bef92

https://kinnistusraamat.rik.ee/PuudutatudIsikud.aspx?__EVENTTARGET=1 
<https://kinnistusraamat.rik.ee/PuudutatudIsikud.aspx?__EVENTTARGET=1&teade=8603860&turva=bb74d92c096100046851cf65506bef92> 
&teade=8603860&turva=bb74d92c096100046851cf65506bef92

Sincerely,
Land Registry Department of Tartu County Court