Subject: Taotlus rahastuse saamiseks telekanali käivitamiseks
From: OÜ Trilooggraaf <[email-masked]>
To: "vana RAM Info"
Date: Tue, 22 Apr 2025 06:50:48 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Soovin täita oma ammuse unistuse, käivitada oma telekanal. See telekanal
oleks noortele (16-29) ja noorte endi loomingut tihedalt täis. Ma olen
hakanud arvama, et selles vanusevahemiksu pole praegusel ajal töötavatel
telekanalitel piisavalt noortele suunatud saateid. Ma soovin, et
telekanal oleks sisukas, huvitav ja hariv. Telesaated võivad olla
lühikesed ja noori vaatajaid tõmbav. Praeguse aja noored leiavad küll
palju vaadata Internetist, kuid seal on ka palju kontrollimatut
materjali. Televisioon peaks olema midagi paremat ja suuremat, kui
Internett. Saadete tegemisel saaksid noored ka ise abiks olla, saateid
ise filmida, toimetada ja ka kokku monteerida. Selle eest sooviks ma
tasuda tehtud töö eest. Äriplaan on olemas, tegevuskava on olemas,
Teliaga ja autoriühinguga on hinnad kokku lepitud. Tegevusloa
taotlusvormiga olen tutvunud ja kui raha liikuma hakkab, siis saab
sellest projektist juba midagi käegakatsutavat ja päris tõelist.

Kas Teie olete valmis toetama rahaliselt, et see telekanal saaks
käivitatud?

-- 
Mati Saul
55617834
OÜ Trilooggraaf
asutaja