Subject: T-184/25
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, "vana RAM Info", <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Wed, 16 Apr 2025 15:44:41 +0300

Adressaadid: [email-masked], [email-masked],[email-masked],
[email-masked], [email-masked]

Välisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2025/174
Kohtuasja number: T-184/25
Vastuse kuupäev: 30.04.2025
Staadium: Uus menetlus
Märksõnad: finantsteenused; käibemaks; käibemaksuvabastuse õigus;
maksuvabastus; krediidi haldamine krediidiandja poolt
Õiguslikud vormid: direktiiv 2006/112/EÜ

Dokumentidega on võimalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=8115

Palun teatage 7 päeva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun
viidake, milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha
esitama, ja põhjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL õiguse büroo
Välisministeerium