Subject: RE: [Riigi Teataja] Tagasiside
From: Jüri Heinla - JUSTDIGI <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, "ert"
Cc: "vana RAM Info"
Date: Fri, 11 Apr 2025 08:52:37 +0300

Hea küsija!

Riigi Teataja väljaandja ajakohastab ainult neid terviktekste, mille kohta 
on avaldamiseks esitatud muutev akt.   Teie poolt nimetatud määruse kohta ei 
ole muutvat määrust avaldamiseks esitatud.

Selle määruse muutmise ettevalmistamine on Rahandusministeeriumi 
valitsemisalas, mistõttu soovitan selgitustaotlusega Rahandusministeeriumi 
poole pöörduda.

Kooskõlastamiseks esitatud eelnõude menetluse andmeid saate lihtsalt 
kontrollida ka Riigi Teataja eelnõude otsinguga. Tulemuste saamiseks piisab 
ühe pealkirjas oleva sõna sisestamisest. Mina selle määruse eelnõud 
kooskõlastamiseks esitatud eelnõude hulgast ei leidnud.

Edastan selle kirjavahetuse ka Rahandusministeeriumile.

Jüri Heinla

Justiits- ja Digiministeerium
Riigi Teataja talituse juhataja

-----Original Message-----
From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Thursday, April 10, 2025 3:27 PM
To: [email-masked]
Subject: [Riigi Teataja] Tagasiside

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Soovib tagasisidet: JAH
E-post: [email-masked]
Telefon:
Tagasiside:
Tere!

Otsisin RT hetkel kehtivat maksuvaba piirmäära kohta infot, sest 
personaliosakonnast öeldi, et see on muutunud ja 2025.a 75 eurot. Kuid 
hetkel internetist leitavas RT "Töölähetuse kulude hüvitiste maksmise kord 
ning välislähetuse päevaraha alammäär, maksmise tingimused ja kord" kehtivas 
redaktsioonis on see endiselt 50 eurot.
§ 7.   Töölähetuse kulude hüvitise ja päevaraha maksuvaba piirmäär
  3) makstav välislähetuse päevaraha kuni 50 eurot välislähetuse esimese 15 
päeva kohta, kuid kõige rohkem 15 päeva kohta kalendrikuus, ja 32 eurot iga 
järgneva päeva kohta.
[RT I, 29.12.2015, 44 - jõust. 01.01.2016]

Millal hakkab kehtima 75 eurot?