Subject: C-197/25
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, "vana RAM Info", "Virge Aasa", <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Fri, 11 Apr 2025 09:52:25 +0300

Adressaadid: [email-masked], [email-masked],[email-masked],
[email-masked], [email-masked]

Välisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2025/167
Kohtuasja number: C-197/25
Vastuse kuupäev: 25.04.2025
Staadium: Uus menetlus
Märksõnad: kapitali suurendamise kaudne maksustamine; kapitalimaksuga
maksustamise otsustusvabadus
Õiguslikud vormid: direktiiv 2008/7/EÜ

Dokumentidega on võimalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=8108

Palun teatage 7 päeva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun
viidake, milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha
esitama, ja põhjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL õiguse büroo
Välisministeerium