Subject: C-65/25
From: <[email-masked]>
To: "vana RAM Info", "Virge Aasa", <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Thu, 10 Apr 2025 12:24:24 +0300

Adressaadid: [email-masked],[email-masked], [email-masked],
[email-masked]

Välisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2025/166
Kohtuasja number: C-65/25
Vastuse kuupäev: 24.04.2025
Staadium: Uus menetlus
Märksõnad: finantsjärelevalve; krediidihaldajad ja krediidiostjad;
läbipaistvuse põhimõte; nõude loovutamine; rahapesu ja terrorismi vastased
meetmed; viivislaenud
Õiguslikud vormid: direktiiv (EL) 2021/2167

Dokumentidega on võimalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=8107

Palun teatage 7 päeva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun
viidake, milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha
esitama, ja põhjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL õiguse büroo
Välisministeerium