Subject: Andmebaas QuiS projekti jaoks
From: <[email-masked]>
To: "vana RAM Info"
Date: Tue, 8 Apr 2025 14:35:04 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere,

Töötan OECDs QuiS projektis ja kirjutan Teile selles asjus, et küsida, ehk
Teil on andmebaas selliste riiklike rahaliste toetusmeetmete kohta, mis on
suunatud eraettevõtetele innovatsiooni ja konkurentsivõime tõstmiseks
erinevates valdkondades?

Heade soovidega,

Maimu Hannus

This communication is intended only for the use of the individual or
entity to whom it is addressed and others authorised by the sender to
receive it. Any unauthorised disclosure, use, or publication of this
information is not allowed. If you have received this communication in
error, please notify the sender immediately and delete it from your
system.

Cette communication est uniquement destinée à la personne ou à l’entité à
laquelle elle est adressée et à d’autres autorisées par l’émetteur à la
recevoir. Aucune divulgation, utilisation ou publication de ces
informations n’est autorisée. Si vous avez reçu cette communication par
erreur, veuillez en notifier l’émetteur immédiatement et la détruire de
votre système.

Restricted Use - À usage restreint