Subject: [Possible Scam Fraud]Märgukiri (seoses Riigi Tugiteenuste Keskuse 27.06.2024 otsusega nr 11.2-58/24/691)
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, <[email-masked]>,Jürgen Ligi, "vana RAM Info", "rtk info", <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>, "'Johannes Neiland'" <[email-masked]>, "Reinmerirand" <[email-masked]>, "Tetarogrupp" <[email-masked]>, "Raulotto" <[email-masked]>
Date: Wed, 9 Apr 2025 11:11:21 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

  _____

WARNING: Your email security system has determined the message below may be 
a potential threat.

It may indicate the recipient has won a lottery and must pay to receive 
winnings.

If you do not know the sender or cannot verify the integrity of the message, 
please do not respond or click on links in the message. Depending on the 
security settings, clickable URLs may have been modified to provide 
additional security.

  _____

Austatud siseminister Igor Taro

Austatud rahandusminister Jürgen Ligi

Austatud Riigi Tugiteenuste Keskuse esindaja

Saadame Teile märgukirja seoses Riigi Tugiteenuste Keskuse 27.06.2024 
otsusega nr 11.2-58/24/691 (Lisa 2).

Lugupidamisega,

Toila Vallavolikogu liikmed

Johannes Neiland

Rein Merirand

Raul Otto

Roland Tarum