Subject: Päring AIFMD 2 (Direktiiv 2024/927/EL) ülevõtmise kohta Eestis
From: "Crissondra-Lisette Galindons / Eversheds Sutherland" <[email-masked]>
To: "vana RAM Info"
Date: Tue, 8 Apr 2025 12:05:43 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere,

Soovin uurida Euroopa Liidu AIFMD 2 direktiivi (Direktiiv (EL) 2024/927),
mis jõustus 15. aprillil 2024 ja mille ülevõtmise tähtaeg liikmesriikide
jaoks on 16. aprill 2026, ülevõtmise hetkeseisu kohta Eestis.

Mul oleks väga hea meel, kui saaksite aidata vastata järgmistele
küsimustele:

1.	Kas Eesti on juba rakendanud AIFMD 2 direktiivi või on selle
rakendamine veel pooleli? Minu arusaama järgi on rakendamine veel pooleli,
kuid sooviksin saada selles osas Teie poolset kinnitust.
2.	Kas Rahandusministeerium või mõni muu pädev asutus on seni
avaldanud AIFMD 2 ülevõtmise kohta mingit materjali (nt juhendid, eelnõud,
veebitekstid, seisukohad vms)? Kui jah, siis kas oleks võimalik need
materjalid mulle edastada või suunata mind allikale, kust need leiaksin?
3.	Kui AIFMD 2 direktiiviga seoses peaks tulevikus tekkima
lisaküsimusi, siis kas Rahandusministeerium on selle direktiivi suhtes
pädev kontaktasutus või soovitate sellistel juhtudel pöörduda mõne muu
asutuse poole?

Oleksin väga tänulik, kui saaksite vastata esimesel võimalusel, kuna
tegemist on kiireloomulise teemaga.

Ette tänades ja lugupidamisega

Crissondra-Lisette Galindons | Juristi abi | Paralegal | Eversheds
Sutherland (Estonia)

T:  +372 622 9990

 <http://www.eversheds-sutherland.com/> www.eversheds-sutherland.com

Eversheds Sutherland

Helping our clients, our people and our communities to thrive

Confidentiality: This email and its attachments are intended for the above
named only and may be confidential.
If they have come to you in error you must take no action based on them,
nor must you copy or show them to anyone; please reply to this email and
highlight the error.