Subject: C-150/25
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, "vana RAM Info", "Virge Aasa", <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Fri, 4 Apr 2025 16:08:24 +0300

Adressaadid: [email-masked], [email-masked],[email-masked],
[email-masked], [email-masked]

Välisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2025/159
Kohtuasja number: C-150/25
Vastuse kuupäev: 18.04.2025
Staadium: Uus menetlus
Märksõnad: füüsilise isiku tulumaks; liikmesriikide vahel sõlmitud
topeltmaksustamise vältimise leping; maksustamine; töötajate vaba
liikumine; õigus maksusoodustustele
Õiguslikud vormid: ELTL artikkel 45

Dokumentidega on võimalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=8100

Palun teatage 7 päeva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun
viidake, milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha
esitama, ja põhjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL õiguse büroo
Välisministeerium