Subject: T-190/25
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, "vana RAM Info", "Virge Aasa", <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Mon, 7 Apr 2025 09:46:27 +0300

Adressaadid: [email-masked], [email-masked],[email-masked],
[email-masked], [email-masked]

Välisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2025/160
Kohtuasja number: T-190/25
Vastuse kuupäev: 21.04.2025
Staadium: Uus menetlus
Märksõnad: klassifitseerimine; kombineeritud nomenklatuur; rubriigikood;
tubakas; tubakatoodete aktsiis; õiguskindluse põhimõte
Õiguslikud vormid: direktiiv 2011/64/EL; EL põhiõiguste harta artikkel 49;
määrus (EMÜ) nr 2658/87 (kombineeritud nomenklatuur); rakendusmäärus (EL)
2017/1925

Dokumentidega on võimalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=8101

Palun teatage 7 päeva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun
viidake, milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha
esitama, ja põhjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL õiguse büroo
Välisministeerium