Subject: C-888/24
From: <[email-masked]>
To: "vana RAM Info", "Virge Aasa", <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Thu, 3 Apr 2025 10:29:34 +0300

Adressaadid: [email-masked],[email-masked], [email-masked],
[email-masked]

Välisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2025/157
Kohtuasja number: C-888/24
Vastuse kuupäev: 17.04.2025
Staadium: Uus menetlus
Märksõnad: hankemenetlus; huvitatud isikute ärakuulamine; lepingu tühisuse
tuvastamine; riigihange
Õiguslikud vormid: direktiiv 2014/24/EL

Dokumentidega on võimalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=8098

Palun teatage 7 päeva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun
viidake, milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha
esitama, ja põhjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL õiguse büroo
Välisministeerium