Subject: Par dokumenta nosūtīšanu
From: "Pasts" <[email-masked]>
To: "vana RAM Info"
Date: Thu, 3 Apr 2025 13:18:29 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Labdien,

Pielikumā nosūtām elektroniski parakstītu dokumentu 03.04.2025 Nr.
4.1-42/28/1052.

Ievērojot Ministru kabineta 28.06.2005. noteikumu Nr. 473 "Elektronisko
dokumentu izstrādāšanas, noformēšanas, glabāšanas un aprites kārtība
valsts un pašvaldību iestādēs un kārtība, kādā notiek elektronisko
dokumentu aprite starp valsts un pašvaldību iestādēm vai starp šīm
iestādēm un fiziskajām un juridiskajām personām" 17. punkta prasības,
lūdzam Jūs vienas darbdienas laikā nosūtīt paziņojumu par elektroniskā
dokumenta saņemšanu.

Ja Jums neizdodas atvērt klāt pievienoto dokumentu, apmeklējiet mājas lapu
www.eparaksts.lv  un sagatavojiet datoru darbam ar elektroniski
parakstītiem dokumentiem vai pārbaudiet dokumentu šeit -
https://www.eparaksts.lv.

Ar cieņu
Finanšu ministrija