Subject: väljakuulutamiseta läbirääkimistega hankemenetlus
From: "Leelo Sahk-Jansen" <[email-masked]>
To: "vana RAM Info"
Date: Wed, 26 Mar 2025 10:30:17 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Linnale kuulub kinnistu Nooruse 9 , mis on antud tervikuna riigi
kasutusse. Hoones asub nii riigikool (mida haldab RKAS) kui  ka üks
linnale kuuluv kool.

Haridusministeeriumil oli varasemalt kohustus sõlmida hoone haldamise
leping RKASga ja kuna hoone on üks tervik, siis tehnilistel põhjustel saab
lepingu sõlmida vaid ühe pakkujaga. Kuna ventilatsiooni-, kütte ja jahutus
süsteemid on nt ühised ja teenindavad nii linnale kuuluvaid kooliruume kui
ka RKAS halduses olevaid kooli ruume  siis linn ei saanud korraldada
seadmete hooldushanget  oma kooli osale eraldi ehk ei saanud tekkida
olukorda, kus RKAS haldab ja hooldab poole maja tehnilisi seadmeid ja meie
tulevane hankepartner teise poole  maja tehnilisi seadmeid.  Eelnimetatud
seadmeid peab hooldama üks partner. Linn viis varasemalt läbi  hoone
tehnosüsteemide  hooldamiseks ja haldamiseks väljakuulutamiseta
läbirääkimistega hankemenetluse vastavalt RHS 49 lg 1 p 2 , kus pakkumine
võeti ühelt pakkujalt ehk RKASlt tehnilistel põhjustel.

Tänasel päeval  ei ole  Haridusministeeriumil enam kohustust sõlmida hoone
haldamiseks leping   RKASga . Kas sellele vaatamata võib linn  kasutada
sama skeemi hanke läbi viimiseks ehk  läbi viia hoone tehnosüsteemide
hooldamiseks ja haldamiseks väljakuulutamiseta läbirääkimistega
hankemenetluse vastavalt RHS 49 lg 1 p 2 , kus pakkumine võetakse ühel
pakkujalt ehk RKASlt tehnilistel põhjustel? Sest püüame vältida olukorda,
kus riigikooli tehnosüsteeme hooldab üks partner ja linna kooli ruume
teine partner kuna linn ja riik peaksid läbi viima eraldi hanked.

Leelo Sahk-Jansen

Tartu Linnavalitsus | Majandamisteenistuse peaspetsialist | 7 361 115 | 53
447 120 |  <https://tartu.ee/> tartu.ee