Subject: Eesti väitlusseltsi ürituse sponsorlus
From: "Debate Estonia" <[email-masked]>
To: "Debate Estonia" <[email-masked]>
Date: Thu, 20 Mar 2025 20:27:31 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Mina olen Olga Kuchina ning olen Eesti Väitlusseltsi vabatahtlik. Kirjutan 
teile, et paluda teid meie ürituse sponsoriks.

Eesti Väitlusselts on MTÜ, mis loob atraktiivseid tingimusi väitlusoskuste 
arenguks üld-, kõrg- ja täiskasvanuhariduses. Me oleme Eestis ja teistes 
Balti riikides ühiskondliku dialoogi soodustaja ning arvamusliider selle 
argumenteerimise hindamisel. Selleks, et oma missiooni ellu viia korraldame 
03.05 - 04.05 väitlusturniiri Baltic IV 2025.

Väitlusturniiril osaleb 150-200 noori väitlejaid Eestist ning kogu 
Euroopast.

Riiklike  asutuste ja organisatsioonide toetus on selliste sündmuste 
õnnestumiseks väga oluline. Teie panus aitaks kaasa kvaliteetse ja sisuka 
arutelu toimumisele ning toetaks noorte argumenteerimis- ja avaliku 
esinemise oskuste arengut.

Omalt poolt saame tänutäheks pakkuda teie asutuse tunnustamist ürituse 
sotsiaalmeediakajastuses (Facebook, Instagram) ning võimalust paigutada teie 
visuaalseid materjale (nt plakateid või bännereid) ürituse toimumispaika.

Toetust saab pakkuda mitmel viisil:

*
Panustades materjalide või teenustega, mis toetavad ürituse korraldamist

*
Kaasrahastades turniiri läbiviimist

*
Pakkudes eriauhindu parimatele osalejatele

Oleme avatud aruteluks, kuidas koostöö võiks kõige paremini toimida. Kas 
näete võimalust meie üritust toetada?

Jään teie vastust ootama!

Lugupidamisega

Olga Kuchina

Eesti Väitlusseltsi vabatahtlik