Subject: Küsimused seoses autoturu prognooside ja tegelike müügitulemustega
From: "Eliise Kivi" <[email-masked]>
To: "vana RAM Info"
Date: Wed, 26 Mar 2025 14:06:20 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Olen Ärilehe ajakirjanik Eliise Kivi ja kirjutan seoses autoturu
prognooside ja tegelike müügitulemustega. Ja oleksin väga tänulik, kui
vastaksite järgmistele küsimustele:

1. Milline oli Rahandusministeeriumi prognoos uute sõiduautode
müügimahtude kohta 2025. aasta alguses (sh jaanuar ja veebruar)?
2. Kui palju erineb tänane tegelik müük (eriti veebruari 56,7% languse
valguses) võrreldes algse prognoosiga?
3. Kas teil on juba andmeid või hinnangut ka märtsikuu kohta – kas langus
on jätkumas või on märke stabiliseerumisest?
4. Kui suurt langust turul üldse prognoositi või arvestati võimalikuks?
5. Milline mõju on seni toimunud müügilangusel prognoositud
maksulaekumistele (käibemaks, automaks)?

Soovin artikli avaldada lähipäevil ning oleksin väga tänulik vastuste eest
esimesel võimalusel.

Parimate soovidega,

Eliise Kivi

Ajakirjanik

Ärileht / Delfi Meedia

[email-masked]

5691 7013