Subject: küsimus riigihanke lepingu ülevõtmise kohta
From: "Leelo Sahk-Jansen" <[email-masked]>
To: "vana RAM Info"
Date: Fri, 21 Mar 2025 13:31:23 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Teadaolevalt kui riigihange on läbiviidud ja hankeleping on sõlmitud peame
lähtuma lepingu muutmisel küll RHS aga muudes küsimustes
võlaõigusseadusest.

Kuid, et täiel määral kindel olla , esitame järgmise küsimuse, et mitte
rikkuda riigihangete seadust.

Riigi Kinnisvara on korraldanud riigihanke hoonele haldusteenuse
ostmiseks. Hankeleping on sõlmitud.  Kas Tartu linn võib asuda hankija
(RKS) asemele ja hankelepingu nö üle võtta? Tehniliselt hankelepingule
vormistatakse lisa, kus fikseeritakse, et edaspidi on lepingu pooleks
Tartu linn. Teenust hakkab edaspidi tellima Tartu linn ja ka arveid
tasuma. Peale lepingu lõppemist paneb  registrisse lepingu  lõpetamise
kohta andmed ja sissekanded Riigi kinnisvara AS kui hankija.

Leelo Sahk-Jansen

Tartu Linnavalitsus | Majandamisteenistuse peaspetsialist | 7 361 115 | 53
447 120 |  <https://tartu.ee/> tartu.ee