Subject: Kinnistusraamatu teade (Menetlus number: 19650202550)
From: "Tartu Maakohtu kinnistusosakond" <[email-masked]>
To: "RAM Info"
Date: Tue, 18 Mar 2025 14:02:09 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tartu Maakohtu kinnistusosakond on teinud kinnistamisasjas nr 19650202550 
Teid puudutava lahendi.

Palun tutvuge kinnistusosakonna poolt tehtud lahendi(te)ga, vajutades 
järgmist linki:
https://kinnistusraamat.rik.ee/PuudutatudIsikud.aspx?__EVENTTARGET=1 
<https://kinnistusraamat.rik.ee/PuudutatudIsikud.aspx?__EVENTTARGET=1&teade=8547403&turva=7ac9a1fba946fcfc841583030ef4249d> 
&teade=8547403&turva=7ac9a1fba946fcfc841583030ef4249d

Lugupidamisega,
Tartu Maakohtu kinnistusosakond

Land Registry Department of Tartu County Court has made a decision in the 
land registry case number 19650202550.

Please look at the decision(s) made by the Land Registry Department by 
clicking on the following link:
https://kinnistusraamat.rik.ee/PuudutatudIsikud.aspx?__EVENTTARGET=1 
<https://kinnistusraamat.rik.ee/PuudutatudIsikud.aspx?__EVENTTARGET=1&teade=8547403&turva=7ac9a1fba946fcfc841583030ef4249d> 
&teade=8547403&turva=7ac9a1fba946fcfc841583030ef4249d

https://kinnistusraamat.rik.ee/PuudutatudIsikud.aspx?__EVENTTARGET=1 
<https://kinnistusraamat.rik.ee/PuudutatudIsikud.aspx?__EVENTTARGET=1&teade=8547403&turva=7ac9a1fba946fcfc841583030ef4249d> 
&teade=8547403&turva=7ac9a1fba946fcfc841583030ef4249d

Sincerely,
Land Registry Department of Tartu County Court