Subject: C-117/25
From: <[email-masked]>
To: "[email-masked]", <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, "Ave Henberg kliima", <[email-masked]>, <[email-masked]>, "RAM Info", "Virge Aasa", <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Mon, 17 Mar 2025 20:05:06 +0200

Adressaadid: [email-masked], [email-masked],
[email-masked],
[email-masked],
[email-masked], [email-masked],
[email-masked], [email-masked],
[email-masked],[email-masked], [email-masked], [email-masked]

Välisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2025/133
Kohtuasja number: C-117/25
Vastuse kuupäev: 31.03.2025
Staadium: Uus menetlus
Märksõnad: konkurentsi moonutamine; monopol; riigiabi; sadamateenuse
osutamine ja sadamate finantsläbipaistvus; ühisturuga kokkusobimatu
riigiabi
Õiguslikud vormid: ELTL artikkel 107; määrus (EL) 2017/352

Dokumentidega on võimalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=8074

Palun teatage 7 päeva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun
viidake, milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha
esitama, ja põhjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL õiguse büroo
Välisministeerium